sobota, 27 sierpnia 2016

Dewiza życiowa

Hejka!
Wiele z Was może nie wiedzieć co to jest dewiza życiowa. My niedawno dowiedziałyśmy się, co dokładnie oznacza te słowo. Byłyśmy zdziwione, że słyszymy je tak często, ale troszkę w innej postaci . Można zastąpić te pojęcie słowem motto, złota myśl lub sentencja życiowa. 
Chcemy wyjaśnić Wam jak My postrzegamy te wyrażenie, lecz na początek podamy jego wyjaśnienie według słownika: 
"Zasada, zwykle krótka i zwięzła, którą ktoś kieruje się w życiu". 
Dla nas jest to coś więcej niż zdanie , którym kierujemy się w życiu. To myśl przewodnia, o której nigdy nie zapominamy i mamy w głowie przez cały czas. 
Pomaga nam w trudnych sytuacjach. Kiedy jesteśmy na dnie i zaczynamy odpuszczać, wtedy myślimy  o swojej sentencji, dzięki której wspinamy się na samą górę.
Nie każdy człowiek ma wybraną swoją dewizę życiową. Pewne jest, że w życiu każdego z Nas nadchodzi chwila zwątpienia i słabości. Wtedy mimowolnie zaczynamy pokonywać trudności i mimo że tego nie wiemy, kierujemy się swoją wewnętrzną myślą przewodnią. To nas umacnia w dążeniu do postawionych sobie celów.
Chcemy napisać kilka dewiz, którymi My się kierujemy. Może do Was przemówią i dzięki nim będziecie inaczej spostrzegać świat.


"Spraw, aby każdy dzień mógł stać się najpiękniejszym dniem twojego życia" 


"Carpe diem - chwytaj dzień"




"Nigdy nie wątp w swoje marzenia"


"Budzi się nowy dzień,wykorzystaj go optymalnie i nie zmarnuj czasu na głupoty"




"Nigdy nie jedz żółtego śniegu


"Pamiętaj o wczoraj, myśl o jutrze, ale żyj dzisiaj




 "Pomaganie daje więcej radości niż myślenie tylko o sobie"


"Malarz to człowiek, który maluje to, co sprzedaje. Artysta to człowiek, który sprzedaje to, co maluje"



Ostatnio natknęłyśmy się w internecie na bardzo fajną stronę poświęconą w całości kobietom. 
Dlaczego według Nas warto na nią zajrzeć? To proste! Znajdziesz tam wszystko, czego potrzebujesz. Jeżeli nie wiesz jaką zrobić sobie fryzurę lub jaki manicure będzie dla Ciebie dobry, koniecznie odwiedź tą stronę. Jest tam mnóstwo rad dotyczących mody i urody, które przydadzą się dla każdej dorosłej kobiety jak i młodej dziewczyny. 
Ponadto w zakładce "Konkursy" można wygrać bardzo przydatne produkty. Zasady są bardzo proste! Spróbuj, może tym razem właśnie Tobie uda się coś zdobyć! :)
Jeżeli jesteście zainteresowane wstawiamy Wam link do tej strony. Według Nas naprawdę warto tam zaglądać:

http://kobieceporady.pl/
















Biała koszulka - Carry
Spódnica - Sinsay
Pierściocnek - Bershka
Converse - 50style

Szara koszulka -   New Yorker
Spódnica - Reserved 
Nike Roshe Run - Citysport

Zapraszamy na nasze Instagramy: 

Related Articles

32 komentarze:

  1. Świetne!
    I piekne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam własnej dywizy życiowej, ale z waszego postu najbardziej spodobało mi się: "Nigdy nie jedz żółtego śniegu" :D
    PS śliczne te spódniczki, ale chyba bardziej spodobała mi się szara :)
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. Przepiękna granatowa spódnica <3 strasznie mi się podoba! Świetne stylizacje, pozdrawiam! :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo wreszcie blog prowadzony przez dwie osoby <3 tak jak nasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia , wspaniała spódniczka.
    Ja chyba nie mam własnej dywizji życiowej :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cytaty :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taką swoją myśl przewodnią, czyli ,,Never give up''
    Piękne zdjęcie :)

    Zapraszam :) Jeśli się spodoba - zaobserwuj, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją dewizą życiową, czymś co zawsze mnie pociesza gdy mam zly dzien jest ten cytat,,Nigdy nie płacz, że coś się skończyło. Bądź szczęśliwy, że w ogóle miało miejsce. " swietne cytaty. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne cytaty :) zapraszam :D
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nigdy nie jedz żółtego śniegu" bardzo życiowe motto XD. Cudne zdjęcia i fantastyczny blog!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądacie :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cytaty :) Bardzo podoba mi się ten "Pamiętaj o wczoraj, myśl o jutrze, ale żyj dzisiaj" Ślicznie wyglądacie :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! :) Najbardziej podoba mi się i przemawia do mnie pierwszy z cytatów :) Choć każdy z nich jest bardzo mądry i prawdziwy :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w sumie nie mam żadnej dewizy życiowej. Ale najbliższa mi jest chyba "Carpe diem"

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great pictures! love your outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej stronce :) Warto mieć w życiu jakąś dewizę, albo cel który chcemy wykonać :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mądry post. Każdy z nas ma jakąś swoją dewizę życiową jednak nie każdy się nią chwali. A co do strony to nie słyszałam o niej ale na pewno tam kiedyś zajrzę.
    Cień

    OdpowiedzUsuń
  18. Post, który na długo zostanie w mojej pamieęci!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia.
    Ja mam wiele takich swoich dewizi życiowych m.in. "Nigdy nie mów nigdy", "Żyj tak jakby jutro nie miało nadejść"

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zestawy, super wyglądacie. Ja zawsze kieruję się zasadą Carpe diem :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super dewizy życiowe :)
    stylizacje świetne :) spodniczki bardzo ładne :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapamiętam tą o nie jedzeniu żółtego śniegu, nutka humoru i przesłania, świetne! <3 a stylizacje urocze, naprawdę świetnie <3

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja raczej kieruję się własnymi zasadami, niż tego typu dewizami życiowymi.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tej stronie, wiele naprawe interesujących rxzeczy mozna nam znalexć :)

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacje piękne, nie mogłam się zdecydować na ulubiony element waszych stylizacji ;) Motta bardzo trafne, wydaje mi się, że carpe diem, mówi wszystko za siebie, chociaż pojawiły się też śmieszne (brawo za tą ze śniegiem xD)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne dewizy ;D
    Ciekawe stylizacje.

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe dewizy. Ja jednak kieruję się 1, a mianowicie: Los sprzyja odważnym ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog.
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  29. "Nigdy nie jedz żółtego śniegu" hahaha XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękujemy za każdy komentarz, bo to nas motywuje do dalszego działania!
*Jeśli spodobał Ci się nasz blog to zaobserwuj.
*Zostaw linka do swojego bloga, chętnie wejdziemy i jeśli nam się spodoba, zaobserwujemy! :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.