sobota, 20 sierpnia 2016

Liebster Blog Award


Hejka! 


Zostałyśmy nominowane do Liebster Blog Award przez Amandę i Huberta z blogu Błoto Dla Zuchwałych  , za co bardzo dziękujemy. Oczywiście chętnie odpowiemy na pytanie, ale najpierw chcemy wyjaśnić czym jest Liebster Blog Award: 

"Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania, które otrzymałyśmy: 

1. Szampan na co dzień, czy od święta?

Na te pytanie odpowiedź jest wspólna, bo we dwie nie pijemy alkoholu.




2. Którym pingwinem z Madagaskaru jesteś?

Julia: Myślę, że Kowalski ma podobny charakter do mnie. Tak ja 

on lubię mieć wszystko dobrze rozplanowane i poukładane. Zanim 

coś zrobię, muszę przemyśleć czy jest to najlepsza i odpowiednia 

opcja.

Julita: Sądzę, że idealnym bohaterem, który przynajmniej w połowię odzwierciedla mnie jest Szeregowy. Czasami zachowuje się  dziecinnie i mam podobny sposób  rozwiązywanie problemów. 

3. Lubisz siedzieć po turecku?

We dwie nie lubimy.



4. Piłaś  kiedyś wodę z ogórków?

Nie piłyśmy, ale doszłyśmy do wniosku, że spróbujemy. :D 


5.Ile filmów łącznie obejrzałaś? 


Julia: Nie potrafię zliczyć ale nie przepadam za filmami, o wiele 

bardziej wolę książki i bardziej mnie wciągają. 

Julita: Setki a nawet tysiące. Bardzo lubię filmy i oglądam je w 

każdej wolnej chwili.






6. Ślinisz się na czyjś widok?

Julia: Nie. 

Julita: Nigdy mi się nie zdarzyło

7. W CV piszesz o swoich zainteresowaniach?

Julia: Nigdy nie pisałam CV , ale jakbym musiała to 

bym dodała zainteresowania. 

Julita:  Na razie CV pisałam tylko na lekcji i pamiętam, że 

pisałam o swoich zainteresowaniach.

8. Podpierasz ściany na szkolnych dyskotekach?

Julia: Nigdy, uwielbiam się dobrze bawić i nie chcę marnować ani chwili na podpieranie ścian. 

Julita: Jestem osobą, która uwielbia dyskoteki, więc nie wyobrażam sobie siedzieć pod ścianą.




9. Skrzydełko czy nóżka?

Julia: Nóżka.

Julita: Nóżka.



10. Ulubiona kawa ze Starbucksa?

JuliaPiernikowe latte ❤️

Julita: Nie miałam okazji pić kawy z Starbucksa. 

11. Zabrakło ci kiedyś słów?

Julia: Nigdy! 

Julita: Jeśli chodzi o to, że nie mogłam kiedyś opisać jakieś 

sytuacji lub tego co czuje, to tak. 





Nasze pytania: 

1. Morze czy góry? 
2. Jaka książka wniosła coś do Twojego życia?
3. Czy jesteś gotowy na rozpoczęcie się roku szkolnego? 
4. Co uważasz za najważniejszą wartość w życiu? 
5. Co spowodowało, że zaczęłeś/aś pisać bloga? 
6. Wolisz siedzieć w klasie na przednich czy tylnych ławkach? 
7. McDonald czy KFC? 
8. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny? 
9. Plecak czy torba?
10. Jakie plany masz jeszcze do zrealizowania, do końca wakacji?
11. Wolisz jeździć tramwajem czy autobusem? 


Nominujemy: 



Zapraszamy na nasze Instagramy: 


Related Articles

35 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi :) Uwielbiam takie posty <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany post, czyta się go z uśmiechem na buzi :)

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak na dyskotekę się idzie po to by się dobrze bawić ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. super odpowiedzi ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi :) Gratuluje nominacji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne odpowiedzi , Fajne było to pytanko o pingwinach :)
    Gratuluję nominacji
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez uwielbiam dyskoteki. Kocham wogole tańczyć i nie wyobrażam sobie tylko stać i patrzeć jak inni się dobrze bawią. Super post i ma swój charakter :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :) Pytanie o pingwinach najlepsze :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne odpowiedzi. :) Ja tam lubię siedzieć po turecku! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super odpowiedzi i świetne zdjęcia :) Chciałabym kiedyś zostać nomiowana :)

    Zapraszam :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe wyzwanie i super trafne odpowiedzi :) Jesteście świetne dziewczyny, też prowadzimy bloga we dwie, więc lubimy taki styl jak Wasz :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten tag, tyle można się od razu o Was dowiedzieć!
    Pozdrawiam,
    Jeśli chcesz zobaczyć czym ja się zajmuję zapraszam do odwiedzenia i polubienia:
    >https://www.facebook.com/magicballsshop/<

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie czasem dowiedzieć się czegoś o autorach bloga ;)
    worldofwildgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie lubię siedzieć po turecku :P

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo rzeczy się o was dowiedziałam , zostaje na dłużej , obserwuje :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi. Myślę, że jeśli chodzi o pingwiny byłabym chyba Kowalskim. Gratuluję nominacji!
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam i obserwuję, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji do LBA. Zasłużyłyście, fajne odpowiedzi:)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Super odpowiedzi, świetny blog :) www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje za komentarz u mnie, dodał mi wiele otuchy <3
    Świetnie się czytało!
    Co powiecie na wzajemna obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)


    OdpowiedzUsuń
  21. Również nie piję alkoholu i nie podpieram ścian na dyskotece :D :D
    fajne fotki;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie ze napisalyscie taki post, dzięki temu można was lepiej poznać ;)
    Ja również nie pije alkoholu i nid lubię siedzieć po turecku :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe odpowiedzi. ;)

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie Was bliżej poznać :) Ja uwielbiam wodę z ogórków :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. achhh zdjęcia nad morzem <3 moje klimaty, szczerze zazdroszczę :D

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również nie piję alkoholu...i dobrze mi z tym :)

    Pozdrawiam,
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne odpowiedzi! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję nominacji ;) śliczne zdjęcia
    pozdrawiam cieplutko, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne odpowiedzi, dziękuję wam za nominację ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne odpowiedzi, gratuluje Wam obserwacji
    PS po raz pierwszy jestem na waszym blogu i jestem oszolomiona designem waszej strony <3 cos wspanialego!
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka przyjemnoscia ;3
    milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

*Dziękujemy za każdy komentarz, bo to nas motywuje do dalszego działania!
*Jeśli spodobał Ci się nasz blog to zaobserwuj.
*Zostaw linka do swojego bloga, chętnie wejdziemy i jeśli nam się spodoba, zaobserwujemy! :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.